Wat doe ik als ik een artikel wil retourneren
Dat is natuurlijk geen probleem, zorg ervoor dat de lijst nog in het folie zit. Ga naar de retouren pagina en hier kan je de retour aanvraag aanmaken. Je logt hier in met je ordernummer en e-mailadres of met je eigen inlog account. Je ontvangt van ons een retourlabel.
Het glas van de lijst is kapot
Dat is natuurlijk altijd vervelend. Maak een foto van de lijst met het kapotte glas en mail deze naar info@fotoleenarts.nl met vermelding van naam en ordernummer.
Kan ik achteraf betalen
Ook dat is mogelijkwij maken gebruik van de betaaldienst van Klarna achteraf betalen. Je zult bij acceptatie een factuur van Klarna ontvangen welke je dan ook aan deze betaalprovider moet betalen.
Via welke vervoersdienst wordt er geleverd
Wij werken samen met GLS. Nadat er besteld is en de pakketten zijn geladen ontvang je van ons een track en trace zodat je het pakket kan volgen.
Ik was niet thuis en kon het pakket niet in ontvangst nemen
De chauffeur van GLS heeft een "niet thuis bericht" achter gelaten met deze code of het pakketnummer kan je aangeven dat je het pakket wilt ophalen bij een GLS pakketshop bij jou in de buurt. Ga daarvoor naar www.gls-info.nl.
Let op het pakket wordt 5 dagen vastgehouden in een pakketshop.
Hoe snel wordt bij een retour mijn aankoopbedrag terug gestort
Wij doen er alles aan omdat zo snel mogelijk te regelen maar altijd binnen 5 werkdagen.