Wat doe ik als ik een artikel wil retourneren
Dat is natuurlijk geen probleem. Zorg er voor dat de lijst nog in het folie zit. Ga naar de retouren pagina en hier kan je de retour aanvraag aanmaken. Je logt hier in met je ordernummer en e-mailadres of met je eigen inlog account. Je ontvangt van ons een retourlabel.
Het glas van de lijst is kapot
Dat is natuurlijk altijd vervelend. Maak een foto van de lijst met het kapotte glas en mail deze naar info@lijsten-winkel.nl met vermelding van naam en ordernummer.
Kan ik achteraf betalen
Ook dat is mogelijk. Je kunt gebruik maken van de betaaldienst Klarna Achteraf Betalen. Je zult bij acceptatie een factuur van Klarna ontvangen die je dan ook aan deze betaalprovider moet betalen.
Via welke vervoersdienst wordt er geleverd
Wij verzenden voornamelijk met Post.nl. Nadat je order verwerkt is, ontvang je een track&trace waarmee je het pakket kan volgen.
Ik was niet thuis en kon het pakket niet in ontvangst nemen
Post.nl levert een pakket automatisch af bij het dichtsbijzijnde pakketpunt. Klik op de track&trace die je van ons hebt ontvangen en je kunt zien waar het is afgeleverd.
Hoe snel wordt bij een retour mijn aankoopbedrag terug gestort
Wij doen er alles aan omdat zo snel mogelijk te regelen maar altijd binnen 10 werkdagen.